Dit doen wij

Een teamleider van Lopes Slot maakt hét verschil

Onze aanpak is altijd professioneel, snel en vakbekwaam. Er wordt actief managed en op een inspirerende wijze leiding en sturing gegeven aan teams.

De interim teamleiders van Lopes Slot worden gedetacheerd bij diverse organisaties in klantcontactomgevingen en/of vestigingen (winkels). De opdrachten waarvoor zij worden ingezet zijn divers en zijn afhankelijk van de wensen van de opdrachtgevers. Wij hebben ervaring met het managen van teams van tussen de 13 en 45 medewerkers.


Klanttevredenheid, verkoopcijfers en Excellente klantbeleving

Het coachingstraject dat ingezet wordt is sterk afhankelijk van de situatie en van de coachee. Het doel van coaching is om persoonlijke effectiviteit en professionele resultaatgerichtheid van de medewerkers verder te ontwikkelen.

Lopes Slot heeft ruime ervaring als coach bij banken. Er wordt gewerkt met verschillende coachingsmethoden en -technieken gericht op het helpen ontwikkelen en professionaliseren van teams en individuen. Dit leidt o.a. tot hogere klanttevredenheid (NPS), hogere verkoopcijfers (online en face to face), kwaliteitsverbetering en Excellente Klantbeleving.


Gericht op het realiseren van Excellente klantbeleving

De trainingen zijn interactief, dynamisch en inspirerend. De trainingen zijn gericht op kennis, inzicht, vaardigheden en gedragsverandering. In deze trainingen helpen we beginnende en gevorderde adviseurs, verkopers en iedereen die klanten Excellent willen bedienen stap voor stap de weg naar de 'Next level' van het vak. Excellente Klantbediening, Excellente Klantbeleving, Passie, Emotie en Liefde voor de Klant vormen de rode draad in onze trainingen.

  • Inspirerend training geven
  • Boeiend presenteren en houdt de aandacht vast
  • Maakt gebruik van herkenbare praktijksituaties en -voorbeelden
  • Beschikt over persoonlijke uitstraling

Excellente klantbediening

Excellente Klantbediening kan je een deel uitleggen, maar een deel moet je zelf voelen en ervaren. De spreker neemt zijn publiek mee hierin. Hij legt uit hoe een verkoper, adviseur of iedereen die klanten excellent wil bedienen excellente klantbeleving kan realiseren.

Hij legt in stappen uit hoe dit met passie, emotie en liefde voor de klant gerealiseerd kan worden. Zijn publiek zal verrast en verwonderd worden hoe makkelijk dit te realiseren is in enkele stappen, want Excellente klantbediening moet je kunnen voelen en samen moet je die creëren!