Trainingen

Gericht op het realiseren van Excellente Klantbeleving

De trainingen zijn interactief, dynamisch en inspirerend. Ze zijn gericht op kennis, inzicht, vaardigheden en gedragsverandering. In deze training helpen we beginnende en gevorderde adviseurs en verkopers stap voor stap op weg naar 'the next level' van het vak. Excellente Klantbediening, Excellente Klantbeleving en Passie, Emotie en Liefde voor de Klanten vormen de rode draad in de trainingen.

  • Trianerskwaliteiten
  • Inspirerend training geven
  • Boeiend presenteren en houdt de aandacht van de cursisten vast
  • Maakt gebruik van herkenbare praktijksituaties en -voorbeelden
  • Beschikt over persoonlijke uitstraling
  • Geeft ruimte voor een eigen visie op Excellente Klantbediening
  • Maakt gebruik van verschillende nieuwe methoden, technieken en werkvormen
  • Werkvormen
  • Verschillende boeiende klantcases
  • Demonstraties van verschillende klantprofielen
  • Gesprekssimulaties (rollenspel): interactie tussen klanten en verkopers/adviseurs
  • Clinic: veel oefeningen gecombineerd met theorie

Voor meer informatie, neem gerust contact met ons op.


Bekijk onze training(en) en meld u aan

De (Verkoop) trainingen zijn gericht op het realiseren van een Excellente Klantbediening.
Clinic ‘Passie, Emotie en Liefde voor de Klant’ op aanvraag 8-12 deelnemers € 200,- excl. BTW Meer info
DISC-training op aanvraag 8-12 deelnemers € 200,- excl. BTW Meer info
1Doelgroep
Beginnende en ervaren bankadviseurs (particulieren en bedrijven), verkopers, callcenter-agents en -professionals, salesmanagers, vertegenwoordigers, accountmanagers, winkelpersoneel, ZZP’ers en iedereen die klanten excellent wil bedienen. De trainingen zijn gericht op verkopers die vanuit verschillende functies bezig zijn met het verkopen van producten en diensten aan klanten, en het adviseren van klanten.
2Resultaten
  • Ontwikkel je zelf tot een excellent adviseur
  • Je klantbediening krijgt een enorme BOOST!
  • Betere inventarisatie voor een goed advies en service
  • Signaleren en verzilveren van verkoopkansen
  • Realiseer sneller je verkoopdoelstellingen
  • Bouwen aan vertrouwen bij klanten
  • De verwachtingen van de klanten overtreffen
  • Je klant wordt positief verrast
  • Je klanten ervaren een Excellente Klantbediening
  • De klanten gaan je vaker promoten.
3Onderwerpen
  • Gesprek voorbereiden
  • Pitch: om draagvlak te creeren bij de klant om in gesprek te gaan over alle zaken.
  • Verkooptechnieken, actief luisteren en excellent adviseren
  • Gespreksstructuur (de fasen)
  • Omgaan met lastige situaties
  • Omgaan met klantfeedback
  • Excellente Klantbediening
  • Excellente Klantbeleving
  • Tornadomodel
  • DISC profielen
  • Reflecteren
  • Leren (van onbewust naar bewust leren)

Inschrijven

Inschrijven
Bezig met versturen