Clinic ‘Excellente Klantbediening’

Aangesloten bij NOBCO en EMCC

Als aangesloten coach bij NOBCO en EMCC volgen wij de Internationale Ethische Code en NOBCO klachtenregelement.

Clinic Excellente Klantbediening

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor beginnende en ervaren bankadviseurs (particulieren en bedrijven), verkopers, callcenter-agents en -professionals, salesmanagers, vertegenwoordigers, accountmanagers, winkelpersoneel, ZZP’ers en iedereen die klanten excellent wil bedienen. Met passie, emotie en liefde voor de klant. De trainingen zijn gericht op verkopers die vanuit verschillende functies bezig zijn met het verkopen van producten en diensten aan klanten, en het adviseren van klanten.

Duur

1 werkdag

Groepsgrootte

minimaal 8 deelnemers, maximaal 12 deelnemers

Omschrijving

De training is interactief, dynamisch en inspirerend. De training is gericht op kennis, inzicht, vaardigheden en gedragsverandering. In deze training helpen we beginnende én gevorderde adviseurs, verkopers en iedereen die klanten excellent willen bedienen stap voor stap de weg naar ‘the next level’ van het vak. Excellente Klantbediening, Excellente Klantbeleving, Passie, Emotie en Liefde voor de Klant vormen de rode draad in deze training.

Voorbereiding

Deelnemers ontvangen voor de training voorbereidingsopdrachten die intensief gebruikt zullen worden tijdens de training.

  • Je klantbediening krijgt een enorme boost!
  • Je leert om de klantvraag beter te analyseren.
  • Je leert naast het signaleren ook het verzilveren van verkoopkansen.
  • Je leert goed te luisteren naar de klant.
  • Je leert om te gaan met verschillende klantprofielen.
  • Je leert bouwen aan een goede verbinding met de klant.
  • Je leert snel hoe je gesprekken efficiënter kunt voeren (bijvoorbeeld in gemiddeld 7 minuten)
Certificering

U ontvangt aan het einde van deze dag een getuigschrift

09:00 uur

Ochtendprogramma: we behandelen verschillende theorieën, samen creëren we Excellente Klantbediening en de vooropdrachten behandelen.

12:30 uur

Lunchpauze

13:00 uur

Middagprogramma: oefenen gespreksstructuur, inventariseren, adviseren, verkopen en afsluiten gesprek. De nazorg voor de klanten en voor jezelf. Omgaan met feedback en moeilijke situaties. Leren en ontwikkelen. Je eigen coachingsplan bewerken. Oefenen met turbogesprekken via de stopwatchmethode.

16:00 uur

Afsluiting: Evaluatie van de training. Je ontvangt aan het einde van deze dag een getuigschrift

Cursusgeld:

€ 225,- excl. BTW

Studiemateriaal:

Deze training is inclusief werkmap en boek Passie, Emotie en Liefde voor de Klant. Deze worden uitgereikt bij aanvang van de training.

Locatiekosten:

Bij deze training zijn inbegrepen:

  • Koffie, thee en frisdrank gedurende de cursusdag
  • Lunch
  • Afsluitend drankje
  • Boek 'Passie, Emotie en Liefde voor de klant'
  • Werkmap
  • Certificaat
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 7 september 2018 € 225,- excl. BTW
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 21 september 2018 € 225,- excl. BTW
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 28 september 2018 € 225,- excl. BTW
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 5 oktober 2018 € 225,- excl. BTW
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 9 november 2018 € 225,- excl. BTW
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 23 november 2018 € 225,- excl. BTW
Clinic 'Passie, Emotie en Liefde voor de Klant' 7 december 2018 € 225,- excl. BTW

Inschrijven

Inschrijven
Bezig met versturen