Workshop ‘Passie, Emotie en Liefde voor de klant’

Workshop 'Passie, Emotie en Liefde voor de klant'

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die met klanten omgaat. De volgende onderwerpen passeren de revue:

  • Wat is Excellente Klantbediening?
  • Hoe voer ik een Turbogesprek?
  • Wat is het Tornado-effect?
Duur

1 uur

Groepsgrootte

vanaf 12 deelnemers

Omschrijving

Tijdens de workshop worden de deelnemers d.m.v. het boek stap-voor-stap begeleid in het creëren van een eigen definitie van Excellente Klantbediening.

De professionals zullen in een uur tijd ervaren wat Excellente Klantbediening is en hoe je die kunt realiseren in gemiddeld 7 minuten. Zij zullen het Tornado-effect ervaren zodat zij het hart van de klant kunnen raken. Uiteraard met passie, emotie en liefde voor de klant!

De nadruk ligt op het contact met de klanten in hun dagelijkse werkzaamheden, maar ook bij de eigen opdrachtgever. Hoe maken zij het verschil?

Daarna wijs ik de professionals de weg in het vullen van hun eigen ‘cloud’ met bijvoorbeeld competentieontwikkeling en eigen ervaringen. Zo krijgen zij op een inspirerende manier voldoende tools om Excellente Klantbediening te realiseren in hun dagelijkse werkzaamheden

De workshop is inclusief:
  • Het boek 'Pasie, Emotie en Liefde voor de klant'
  • 2 sets DISC-kaarten
  • 3 stresshartjes
  • 2 postkaarten
  • 2 boekenleggers (mini-coachingplan)
  • Inschrijven:

    Vul het contact formulier in en vul bij 'opmerkingen' uw wensen in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een passend voorstel!

Maatwerk

Het inplannen van een workshop is maatwerk.

Wellicht past deze workshop in een van de medewerkersbijeenkomsten of in een teamuitje voor de medewerkers.

Uiteraard denken wij hierin graag mee!

Inschrijven:

Vul het contact formulier in en vul bij 'opmerkingen' uw wensen in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een passend voorstel!

Kosten per deelnemer:

€ 24,95

Studiemateriaal:

Het boek 'Passie, Emotie en Liefde voor de klant' wordt tijdens deze workshop aan de deelnemers uitgereikt

Inschrijven:

Vul het contact formulier in en vul bij 'opmerkingen' uw wensen in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een passend voorstel!

Inhoud goodiebag:

Deze workshop wordt gegeven op basis van het boek 'Passie, Emotie en Liefde voor de klant', inbegrepen zijn:

  • het boek 'Passie, Emotie en Liefde voor de klant'
  • set DISC-kaarten
  • 3 stresshartjes
  • set postkaarten
  • 2 boekenleggers (mini-coachingplan)
  • Inschrijven:

    Vul het contact formulier in en vul bij 'opmerkingen' uw wensen in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op voor een passend voorstel!

Aangesloten bij NOBCO en EMCC

Als aangesloten coach bij NOBCO en EMCC volgen wij de Internationale Ethische Code en NOBCO klachtenregelement.