Werkwijze

Onze aanpak

Wij vinden een persoonlijke aanpak belangrijk. De trainingen worden met passie gegeven en zijn altijd praktisch van aard. Onze aanpak kunnen we in de volgende 4 woorden samenvatten:

Persoonlijk
Persoonlijk contact vinden wij belangrijk, wij stellen u centraal. U wordt door middel van onze trainingen en coaching op een persoonlijke manier begeleid om het maximale rendement uit de trainingen te halen.
Praktisch
Mensen leren door te doen, daarop te reflecteren en dit te koppelen aan de geleerde kennis. De inhoud van onze trainingen is daarom direct toepasbaar, en sluit aan bij uw dagelijkse werkzaamheden bij uw contact met klanten. U leert uw eigen definitie te creëren door een combinatie van nieuwe kennis, geleerde vaardigheden en de door uzelf geformuleerde ontwikkeldoelen.
Passie
Wij geloven dat passie belangrijk is in uw werk. Wij vinden het belangrijk dat iedereen die dagelijks klantcontact heeft dit doet vanuit passie, emotie en liefde voor de klant. Onze trainingen worden door onze trainers met liefde en passie voor u gemaakt en gegeven. Wij gaan samen in dialoog over behoeften, gevoelens en ideeën van klanten zodat u deze passie overdraagt in uw contact met klanten.
Prestatie
Wij halen het maximale uit uw mogelijkheden. De trainingen en coaching zijn in de afgelopen jaren continue verbeterd en afgestemd op behoeften van onze klanten. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat adviseurs zelfverantwoordelijk zijn en zelf de regie nemen voor hun eigen loopbaan. Het geeft betere kansen op de arbeidsmarkt.

Via ons online platform op LinkedIn zorgen wij ervoor dat u op de hoogte blijft van ons trainingsaanbod, de materialen die wij ontwikkelen en aanbiedingen. Ook houden wij u op deze manier op de hoogte van tips&trics in uw vakgebied.

Volg onszelf en onze bedrijfspagina op LinkedIn.