Persberichten

Heb jij een media aanvraag?
Stuur dan een e-mail naar info@lopesslot.nl.


Excellente klantbediening

Een klantenfluisteraar wil hij echt niet genoemd worden. Hij is het ook niet: Richard Lopes-Slot is ondernemer, trainer en coach. Zijn expertise is de professionalisering van het vak van adviseur. Lopes-Slot schreef het boek Passie, emotie en liefde voor de klant, het handboek voor excellente klantbediening in zeven minuten.


Minister van Aruba

De Gevolmachtigde Minister van Aruba, Guilfred Besaril, heeft op 30 mei het eerste exemplaar van het boek Passie, Emotie en Liefde voor de Klant in ontvangst genomen in Almere.


Passie, emotie en liefde voor de klant

Als verandermanager, trainer en coach bundelde ik mijn kennis over vraagstukken als klanttevredenheid en het verhogen van verkoopcijfers (online en face to face), mijn passie voor kwaliteitsverbetering van het vak van adviseur én mijn ervaringen met excellente klantbeleving tot een uitgebreid en veelomvattend handboek. In dit boek wijs ik beginnende én gevorderde adviseurs en verkopers stap voor stap de weg naar ‘the next level’ van het vak.