Training Excellent Customer Service

Het verlenen van Excellente Klantbediening wordt overal steeds belangrijker. De klanten veranderen en willen snel en excellent behandeld worden. Die klant kun je zien -direct of indirect- als degene die in feite jouw huis, auto, opleiding, kleding, voeding en vakanties betaalt. Wil je ook leren om klanten beter te bedienen, met een excellente service? Kan je soms moeilijk omgaan met klanten en je verkoopt te weinig? 

Je kan soms moeilijk communiceren met klanten en je snapt de klanten niet altijd. Je wil effectiever communiceren en beter omgaan met je klanten. Je wil ze verrassen en de verwachtingen van de klant overtreffen. Je wil leren goed om te gaan met je eigen emoties en van de klant. Je wil laten zien dat je passie en liefde hebt voor je vak, de producten, de organisatie en de klant. 

In deze training ‘Excellent Customer Service’ krijg je inzicht krijgen in je eigen gedragsprofiel, je sterke- en aandachtspunten op het gebied van je klantbediening. Je leert en oefent hoe effectief te communiceren met de klanten en hoe je nog meer gebruik kan maken van je sterke punten om je verkoopdoelen te kunnen realiseren. Je verkoopt veel meer en je verbetert je relatie met je klanten. Daarnaast leer je in de training hoe klanten excellent te kunnen bedienen. Met als eindresultaat dat ze vaker bij je komen kopen en geven jou een 9 of een 10 voor je service!

TrainingDatumTijdenPlaatsen beschikbaar
Excellent Customer ServiceJanuari 20224 x 2 uurvol
Excellent Customer Service1,8,15 & 22 Februari 20224 x 2 uurbeschikbaar
Excellent Customer ServiceMaart 20224 x 2 uurbeschikbaar

Resultaat

  • – Je weet hoe je reageert op klanten in verschillende situaties en omgevingen.
  • – Je ontwikkelt jezelf tot een excellente medewerker/verkoper.
  • – Je gaat effectiever en vriendelijker om met de klanten.
  • – Je bouwt aan vertrouwen bij je klanten en die komen vaker terug.
  • – Je communiceert helder naar de klanten en je begrijpt wat ze precies willen.
  • – Je klantbediening krijgt een enorme BOOST!
  • – Je signaleert en verzilvert meer verkoopkansen.
  • – Je maakt de klanten blij en krijgt hierdoor ook een binding met de klant.

Doelgroep

Iedereen die:

  • – omgaat met klanten via telefoon, Facebook, e-mail, chat of persoonlijk.
  • – de Nederlandse, Papiamento of Spaanse taal goed beheerst.
  • – wil leren om klanten te bedienen met een Excellente Service. 
  • – wil leren verkopen en om klanten voor een langere tijd aan je te binden.

.

Inhoud training

  • – Effectief omgaan met klanten.
  • – Behoefte in kaart brengen van de verkoper.
  • – Draagvlak creëren bij de klanten.
  • – Uitleg van de verschillende DISC profielen van klanten 
  • – Inzicht in je eigen gedragsprofiel.
  • – Effectief inzetten van je kwaliteiten gericht op omgaan met de klant.
  • – Gespreksstructuur voor effectief communiceren met de klant.
  • – Omgaan met lastige situaties.
  • – Sterke karaktereigenschappen inzetten voor meer (verkoop) succes.
  • – Omgaan met je eigen emoties en die van klanten.
  • – Verkopen met passie, emotie en liefde voor de klant.

Al onze trainingen en coaching kunnen op locatie, of online gegeven worden!


Informatie

Lengte training:

4 bijeenkomsten van 2 uur

Soort training:

groep van maximaal 9 personen

Taal:

Nederlands / Papiamento / Spaans / Engels

Kosten:

Afl 425,- per persoon (inclusief belasting)

Inbegrepen:

DISC-assessment / rapportage
Boek ‘Passie, Emotie en Liefde voor de klant’
set DISC-kaarten, werkmap, notitieblok en pen
Certificaat ‘Excellent Customer Service’

Locatie:

De training wordt gegeven bij Sunplaza, Oranjestad, Aruba

OF

via online verbinding met Zoom

OF

Incompany

Data en tijden:

6.00 pm – 8.00 pm

1, 8, 15 & 22 februari 2022

Plaatsen beschikbaar:

ja

Inschrijven

  • – Kies de training die jij wilt volgen
  • – Vul je gegevens in
  • – Klik op ‘inschrijven’
Inschrijven training
Bezig met versturen